Review: Geld verdienen met Twitter – Stefan Rooyackers

De titel van dit boek is duidelijk genoeg: in dit boek wordt uitgelegd hoe je geld kunt verdienen met Twitter. De kracht van Twitter zit hem in authenciteit en transparantie. Bedrijven hebben hun imago niet meer zelf in de hand, deze wordt bepaald door wat de klanten vinden en tweeten op Twitter. Gelukkig is er ook nog invloed uit te oefenen door de bedrijven zelf. Geld verdienen met Twitter gaat over het optimaal benutten van Twitter om relaties mee op te bouwen en daarmee uw omzet, naamsbekendheid en klanttevredenheid te verhogen.

Twitter is zeer goed zakelijk inzetbaar

Stefan Rooyackers schreef eerder ook al Geld verdienen met Facebook, Geld verdienen met LinkedIn en Geld verdienen met Youtube. In deze reeks slaagt Stefan erin om Twitter hoog op het lijstje van effectief zakelijk te gebruiken social media. Na het lezen van dit boek is de lezer er zeker van overtuigd dat Twitter vele zakelijke opties biedt en op welke manier. Er valt echt geld mee te verdienen!

Twitter tools en duidelijkheid

Er zit een duidelijke opbouw in het boek. Alle onderdelen worden helder en in makkelijke bewoording uitgelegd, zodat het boek ook begrijpelijk is voor degenen die nog niks van Twitter weten. De vele tools die Twitter heeft worden ook belicht zodat de vele mogelijkheden van Twitter duidelijk worden.

Ook geld verdienen met Twitter?

Koop Geld verdienen met Twitter goedkoop op bol.com.

Geld verdienen met Twitter
Stefan Rooyackers
Papillon
2012
ISBN 9789460840067

Twitter op maat?

Wilt u weten wat Twitter specifiek voor uw bedrijf kan betekenen? Dan is een Twitter training of workshop misschien iets voor u?

Interessante social media boeken

Als u meer wilt weten over social media marketing, dan zijn deze boeken aan te bevelen: Werk vinden met social mediaSocial media voor interne communicatieSocial media marketing voor DummiesHet social media boekjeDe nieuwe regels van social mediaDurf te doenBasisboek social mediaCode social media en Social media expert in een week.