Nieuws

Niets missen als ondernemer of marketing manager uit de wereld van social media? Via onze blogs houden we je op de hoogte van de laatste trends, apps, virals en handige tips!

LinkedIn gaat spelletjes introduceren
05 april 2024

LinkedIn kennen we als het professionele, zakelijke netwerk. De laatste jaren hebben we hier wel veranderingen in gezien. Zeker in de periode waarin veel mensen thuis werkten, verschenen er ineens veel meer privéposts op het netwerk. De verhalen die normaal gesproken in de bedrijfskantine of aan het bureau zouden worden gedeeld, werden ineens via LinkedIn […]

Hoe kun je AI foto’s onderscheiden van echte foto’s?
03 april 2024

We komen tegenwoordig overal AI-foto’s tegen. Vooral op social media zien we veel foto’s voorbij komen die met een bepaalde AI-tool zijn gecreëerd. Met diverse AI-tools, waaronder ChatGPT, kun je beelden genereren op basis van jouw beschrijving. Hoe beter deze beschrijving is, hoe beter de foto wordt. Dit maakt het steeds lastiger om AI-foto’s te […]

De top 5 voordelen van social media marketing
01 april 2024

Social media marketing levert je veel voordelen op. Toch heeft niet elk bedrijf hetzelfde doel als het gaat om de inzet van de sociale kanalen. Elk bedrijf is anders en het is vooral belangrijk om je social media-activiteiten aan te passen op je doelgroep en op wat bij jouw bedrijf past. Uiteindelijk zijn er belangrijke […]

Betere LinkedIn updates schrijven: 10 tips!
27 maart 2024

Als professional wil je actief blijven op LinkedIn. Het is dé plek voor netwerken, zelfpromotie, het opbouwen van bekendheid en vertrouwen en het aangaan en versterken van waardevolle relaties. Om je doelen op LinkedIn te bereiken is het belangrijk om regelmatig LinkedIn updates te plaatsen. Hierin zit voor velen een uitdaging, want hoe schrijf je […]

Klantenservice verbeteren met AI: wat zijn de voordelen?
25 maart 2024

Je kunt je klantenservice verbeteren met AI. De ontwikkelingen gaan snel en er komen steeds meer mogelijkheden bij om AI-tools in te zetten voor een hogere klanttevredenheid. Het bieden van een goede, passende klantenservice speelt een belangrijke rol op het gebied van klanttevredenheid. Je wilt ervoor zorgen dat je klantenservice persoonlijk, snel en efficiënt is. […]

Productiviteit van jouw werknemers verhogen in slechts 6 stappen
23 maart 2024

Productiviteit is een cruciale factor voor het succes van een bedrijf. Hoe productiever jouw werknemers, hoe meer er gedaan kan worden en hoe beter de resultaten. Maar hoe kun je als werkgever de productiviteit van jouw werknemers verhogen? Hoe zorg je ervoor dat generatie X, Y en Z zich betrokken voelen en dat ze iedere […]

Het plaatsen van Instagram Stories laat je volgersgroep groeien!
22 maart 2024

Iedereen weet inmiddels dat je veel succes kunt boeken door gebruik te maken van Instagram Stories. Toch denken veel bedrijven dat je met Instagram Stories vooral het publiek bereikt dat jou al volgt. Dit blijkt in de praktijk niet helemaal het geval te zijn. Het is namelijk zo dat Instagram Stories bijdragen aan de groei […]

Zo haal je meer voordeel uit je zakelijke blogs
20 maart 2024

Zakelijke blogs werken goed, zolang je ze op een juiste manier indeelt, schrijft en publiceert. Dit laatste is voor veel bedrijven precies het deel waar ze over struikelen. Ze schrijven wel blogs, maar de blogs behalen niet de gewenste resultaten. Dit kan liggen aan meerdere factoren. Zo kunnen je blogs te kort of te rommelig […]