Social media training voor hotels

Sociale media maken vandaag de dag steeds vaker deel uit van de informatieverstrekking naar klanten toe. Zo kan het gebruik van Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube of Pinterest een grote rol spelen voor u als hotelmanager om uw hotel onder de aandacht te brengen.

Sociale media bieden de mogelijkheid om informatie te verstrekken over zaken als de ligging van uw hotel, faciliteiten, de sfeer, de omgeving, activiteiten en regelingen. Potentiële bezoekers kunnen geïnteresseerd raken wanneer zij foto’s of video’s zien van uw hotel en dit verhoogt de kans op een bezoek.

Inhoud Social Media training voor hotels

Om u als hotelmanager de kans te bieden om effectief gebruik te maken van sociale media, hebben wij speciaal voor u een social media training voor hotels opgesteld. Hier komen verschillende onderwerpen aan bod zoals: 

  • Welke vormen van sociale media zijn er?
  • Hoe werken de verschillende sociale media?
  • Welke sociale media passen bij mijn hotel?
  • Hoe kan ik de interesse van bezoekers wekken?
  • Wat verwachten bezoekers voor informatie te vinden op sociale media?
  • Hoe plaats ik informatie zoals foto’s en video’s?
  • Hoe onderscheid ik mij van andere hotels?
  • Hoe ga ik om met eventuele klachten van bezoekers?
  • Hoe past het gebruik van sociale media binnen mijn tijdsplanning?
  • Hoe past het gebruik van sociale media binnen mijn marketingplan?
  • Hoe maak ik het gebruik van sociale media tot een succes?

Trainingsresultaat

Wanneer u de social media training voor hotels hebt afgerond, zult u helemaal op de hoogte zijn van het doelgericht gebruik van sociale media voor uw hotel. U weet welke informatie u kunt overbrengen aan bezoekers en hoe u de interesse wekt, zodat u meer bezoekers genereert in uw hotel. In moeilijke tijden kunnen sociale media helpen bij de werving van bezoekers!

Trainingsvormen

Om de social media training voor hotels tot een goed resultaat te brengen, geven wij de voorkeur aan een één op één training. Hierdoor hebben wij de mogelijkheid om praktische tips te leveren speciaal voor uw hotel. Deze tips kunt u meteen in de praktijk brengen, waardoor de training erg effectief zal blijken. Praktische tips leveren we ook voor andere bedrijfstakken.

U krijgt dus altijd een training op maat. We leveren bijvoorbeeld ook een social media training voor kroegen en cafe’s, een social media training voor restaurants of bijvoorbeeld een social media training voor kinderen. Niet geheel onbelangrijk met de snelle ontwikkelingen op het moment.

Investering

Trainingsduur: 3 uur tot 3,5 uur
Prijs: € 350,- excl. 21% btw en reiskosten naar uw locatie
Aantal personen: 1 of 2
Locatie: geheel Nederland en België

Neem contact met ons op voor een:

Offerte op maat Training inplannen