Contentstrategie

Google is tegenwoordig in staat om content op waarde te schatten. Wilt u een mooie online toekomst, dan is het aan te raden om te beginnen met het maken van waardevolle content. Maar wat is die waardevolle content? En hoe pakt u dat aan? Hoe weet u of deze informatie ook datgene is dat uw bezoekers verwachten en wil weten? Wij kunnen u hierbij helpen.

Wat houdt een content strategie voor u in?

Een waardevolle content strategie dient zo te worden opgesteld dat deze voldoet aan de bedrijfsdoelstellingen en de bedrijfsstrategie. Wat wilt u als bedrijf overbrengen? Als u deze vraag kunt beantworden dan zult u consistent interessante informatie publiceren. Een strategie helpt u te bepalen welke content en wanneer dergelijke inhoud relevant is. Ook biedt de contentstrategie richtlijnen voor bestaande content. Uw doel? Een website met waardevolle inhoud, die aan de verwachtingen van bezoekers voldoet.

Beginnen met content strategie opstellen

Om een strategie op te stellen kunt u uzelf enkele vragen stellen. ‘Wat zijn de doelstellingen van uw bedrijf’, ‘hoe wilt u uzelf van uw concurrenten onderscheiden’, ‘wie zijn uw doelgroep’, ‘hoeveel tijd kunt u wekelijks aan contentcreatie besteden’? Uiteraard zijn er nog vele andere vragen, waarbij de antwoorden u kunnen helpen met het opstellen van een goede strategie.

Wij helpen u graag verder!

Welke content verwachten uw bezoekers? Welke content wilt u aanbieden? Hoeveel content wilt u plaatsen? In welke vorm biedt u content aan? Wij helpen u graag bij het opstellen van een waardevolle content strategie.