Twitter Trends nu in 160 extra locaties

wereld twitterTwitter heeft het bereik van de functie Trends uitgebreid met meer dan 160 extra locaties. Je kan nu uit nog meer landen en steden kiezen waar je de ‘hot topics’ van wilt volgen. Met Twitter Trends volg je niet alleen het laatste nieuws; met deze functie kom je er op een eenvoudige manier achter wat het gesprek van de dag is in een land of stad naar keuze.

Twitter Trends, nu in nog meer landen en steden

Twitter heeft deze functie nu uitgebreid met meer dan 160 extra locaties, waaronder België, Griekenland, Kenia, Polen, Portugal en Oekraïne. Daarnaast zijn er meer dan 130 nieuwe steden toegevoegd van landen die al op de lijst van Trends stonden.

Twitter Trends nu in bijna een kwart van alle landen ter wereld

Je kan nu kiezen uit 43 verschillende landen:
Wereldwijd, Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada, Chili, Colombia, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Equador, Filipijnen, Frankrijk, Griekenland, Guatamala, Ierland, India, Indonesië, Italië, Japan, Kenia, Korea, Maleisië, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Nigerië, Noorwegen, Pakistan, Peru, Polen, Portugal, Rusland, Sinpapore, Spanje, Turkije, Oekraïne, Venezuela, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika en Zweden.

Waar zijn de nieuwe locaties te vinden?

Om alle nieuwe locaties te vinden, ga je naar Twitter.com. Klik onder ’trends’ op de knop ‘change’. Kies het land van je keuze. Er volgt een lijst met de steden in dat land waaruit je kan kiezen. Hier kan je instellen van welke landen of steden jij de laatste nieuwtjes wilt volgen. Zo ben je altijd op de hoogte van de hot topics van de landen en steden waar jij in geïnteresseerd bent.
Twitter advies

Meer weten over Twitter?

Als je meer wilt weten over Twitter en het efficiënt versturen van tweets, dan hebben wij diverse trainingen. In drie uur tijd geven wij je advies over de zakelijke mogelijkheden van Twitter. Dit kunnen wij doen in een: Twitter TrainingTwitter Workshop of Twitter in-company training.