Top 10 grootste ergernissen van hotelgasten
Veel ondernemers moeten wel eens op zakenreis. Een verblijf in een hotel hoort dan de nodige rust en ontspanning te bieden na een belangrijke afspraak of een intensieve dag op locatie. Echter, dit blijkt lang niet altijd het geval. Booking.com zet de top 10 ergernissen van hotelgasten op een rijtje.
Ergenissen in hotels
Denk jij dat jij de enige bent die lang niet altijd gewoon kan genieten van ontspanning in de hotelkamer? Wij laten je kennis maken met de top 10 grootste ergernissen van (zakelijke) hotelgasten.
1. Extra betalen voor wifi
Ja, ze bestaan nog steeds; hotels waar je per dag of zelfs per uur moet betalen voor het gebruik van internet.
2. Vervelend personeel
Het personeel is weinig behulpzaam, onprofessioneel, onvriendelijk of ronduit onbeschoft.
3. Onvoldoende stopcontacten
Er zijn veel te weinig stopcontacten om je laptop, mobiel en tablet tegelijk op te laden als je ook nog je tandenborstel wilt opladen.
4. Geen drankjes
Hotelkamers zonder minibar. Het is heel hinderlijk om voor elk drankje naar de lobby te moeten gaan.
5. Een onaangenaam bed
Te harde of te zachte matrassen, foute hoofdkussens, kieren waar ze niet horen of gewoon vol vlekken waar je liever niet op slaapt.
6. Een slechte douche
De shampoo uit je haar spoelen is erg lastig met zo’n ‘lullig’ straaltje water uit de douchekop.
7. Te krappe ontbijttijden
De ontbijttijden zijn zo beperkt dat je je hele schema erop moet aanpassen om normaal te kunnen ontbijten. Als je net een nachtje hebt gefeest op Ibiza met Axwell /\ Ingrosso, dan wil je natuurlijk niet maar kunnen ontbijten tot 9:00.
8. Te warm of te koud
Geen goede verwarming en geen werkende airconditioning.
9. Slechte hygiëne
Haren in het doucheputje, spinnenwebben naast het toilet, vlekken in het beddengoed en platgeslagen insecten op de muur.
10. Hinderlijke buren
De mensen naast je houden kennelijk wel van een feestje midden in de nacht, of een fijne echtelijke ruzie.. daar zijn de wanden net even te dun voor!