Naomi van Gereedschappelijk: gave content marketing!

Met content marketing probeer je o.a. klanten te verleiden door veel informatie te geven. Dit kan door het schrijven van blogs of door het maken van video’s. Vorige week kwam ik via Dumpert een video tegen van Naomi van Gereedschappelijk en dit is echt een gaaf voorbeeld van content marketing. Complimenten voor de schrijver van het script! Het is echt hilarisch.

Doelgroep van Gereedschappelijk.nl

Gereedschappelijk is een webwinkel waar de professionele klusser zijn machines kan kopen. De doelgroep is dus voornamelijk mannen. Welke interesses hebben klussers naast auto’s, bier en spijkers nog meer…. juist knappe vrouwen. Laat Naomi er toevallig erg goed uitzien.

Content marketing via YouTube

De video’s zijn al 5 jaar oud en hebben ondertussen al duizenden views gekregen. Bij content marketing moet je dus niet kijken naar de korte-, maar juist naar de lange termijn resultaten. Bekijk hieronder enkele video’s en deel ze als je moest lachen!

Naomi voor Gereedschappelijk.nl

Naomi met Paslode IM90i

Naomi met bouwradio Toughbox

Naomi met Panasonic set

Naomi met Hitachi RNT1225