Dolly Parton Challenge: laat jezelf optimaal zien!

De 74-jarige country legende Dolly Parton postte op 23 januari op Instagram een collage van vier foto’s, met haar ideale beeld voor Linkedin, Facebook, Instagram en Tinder. Hiermee neemt ze de wijze waarop mensen zich op elk sociale media-kanaal weer anders profileren op de hak. Onder de post schreef ze “Get you a woman who can do it all”. Met de #dollypartonchallenge gaat ze momenteel viraal!

Verschillende kanalen

Op LinkedIn (kijk ook eens naar onze LinkedIn Training) toont ze zich van haar meest professionele kant in een grijs kostuum, klaar voor een zakenmeeting. Haar Facebookversie lijkt op een kerstportret, uiteraard met een kersttrui van zichzelf.

Op Instagram poseert de muzikante als een country-ster in een blitse outfit. En op Tinder prijkt Parton als Playboy-bunny met een zwoele tandpasta-smile. Oftewel, Een vrouw die van alle sociale-mediamarkten thuis is. Hieronder zie je de foto!

TTM Communicatie versie

Natuurlijk kunnen wij niet achterblijven en hebben ook een versie gemaakt van de #dollypartonchallenge. Hieronder zie je die van ons!

BN’ers doen het na

De post op Instagram werd al snel wereldwijd opgepikt en ging viral. Natuurlijk doen veel beroemdheden haar na en ook een aantal merken zagen het als een kans om er een goede grap van te maken. Ook bekend Nederland doet mee, waardoor wij natuurlijk niet achter konden blijven…

Instagram zakelijk inzetten

Wil je als bedrijf Instagram actief gaan inzetten, maar weet je niet hoe? Volg dan een 1-op-1 Instagram Training bij jou op kantoor.