Gebruik Twitter niet alleen om te zenden, maar ga in dialoog
Via Twitter is het heel gemakkelijk om alleen maar berichten te zenden, maar om echt resultaat te boeken moet u ook in dialoog gaan met uw volgers. Op deze manier haalt u namelijk meer uit Twitter. Volgers op Twitter willen ook graag de menselijke kant van een bedrijf zien en worden graag gehoord. Beantwoord daarom meerdere keren per week vragen van uw doelgroep en help mensen verder.
Ga niet zenden op Twitter
In onderstaande video leg ik graag uit waarom u beter niet alleen berichten kunt gaan zenden op Twitter.
Monitor op vragen
Via Twitter kunt u heel gemakkelijk uw imago vergroten door uw (potentiële) klanten te helpen met hun vragen en problemen. Door te monitoren op specifieke zoekwoorden via Hootsuite of Tweetdeck kunt u heel eenvoudig uw klanten helpen. Zij zullen dit waarderen en zullen zo een beter imago krijgen van uw bedrijf.
Zakelijk aan de slag met Twitter?
Als u als ondernemer meer wilt weten over Twitter, dan kunt u bij ons een Twitter Training, Twitter Workshop of Twitter In-Company training volgen. Hierin gaan wij direct aan de slag met Twitter en laten wij u zien hoe u meer kunt halen uit Twitter.