Deel succesverhalen op je blog

Er is best wel wat creativiteit voor nodig om zo’n 2 à 3 nieuwe interessante artikelen te schrijven. Je kunt echter ook dicht bij jezelf blijven. Je kunt een blog schrijven over de succesverhalen van jouw bedrijf. Vertel wat je hebt gedaan om ervoor te zorgen dat je nu zo succesvol bent.

Of schrijf over de lancering van een product. Wat zijn de absolute do’s and don’ts? Waar moet je nu echt op letten als je iets in de markt wil zetten?

Wat ging goed?

Zo kun je dus ook naar je eigen bedrijf kijken. Je hebt een product wat enorm aansloeg en iets wat dat niet deed.

Vertel in een blog, deel met je lezers waarom het bij het éne product wel goed ging en bij het andere niet. Deel dat soort ervaringen! Bovendien hoef je weinig moeite in deze blog te steken, want de inhoud het zit ten slotte toch al in je hoofd. Zo heb je heel interessante artikelen voor je lezers. Je kunt hen inspireren om nog beter te ondernemen.

Succesverhalen delen op je blog

In onderstaande video leg ik uit dat je succesverhalen, do’s and don’ts en meer kunt delen op je blog.

Blog schrijven?

Bloggen is content marketing en hiermee kun je veel klanten trekken. Als je geïnteresseerd bent, doe dan bij TTM Communicatie een content marketing training om te leren bloggen.